MEGHOSSZABBÍTOTT GARANCIA MEGHOSSZABBÍTOTT GARANCIA VIP SZERVIZ VIP SZERVIZ HIVATALOS KERESKEDŐ HIVATALOS KERESKEDŐ KAPCSOLAT
irisimo.hu
  • БЪЛГАРИЯ БЪЛГАРИЯ
  • ČESKÁ REPUBLIKA ČESKÁ REPUBLIKA
  • HRVATSKA HRVATSKA
  • MAGYARORSZÁG MAGYARORSZÁG
  • LIETUVA LIETUVA
  • LATVIJA LATVIJA
  • POLSKA POLSKA
  • ROMÂNIA ROMÂNIA
  • SLOVENIJA SLOVENIJA
  • SLOVENSKO SLOVENSKO
  • GLOBAL GLOBAL
Blog Bejelentkezés Regisztráció
HIVATALOS KERESKEDŐ
IRISIMO
×
Keres Kosár 0
  • Karórák teljes kínálata
  • FÉRFI KARÓRÁK
  • NŐI KARÓRÁK
  • GYEREK KARÓRÁK
  • SWISS MADE
    • Rendeltetés
      • Férfi svájci karórák
      • Női svájci karórák
    • Márkák
      • AVIATOR
      • CALVIN KLEIN
      • CERTINA
      • COVER
      • DOXA
      • FLIK FLAK
      • HANOWA
      • LUMINOX
      • MONDAINE
      • SWATCH
      • SWISS ALPINE MILITARY
      • SWISS MILITARY CHRONO
      • SWISS MILITARY HANOWA
      • TISSOT
      • WENGER
    • Táplálás
      • elem
      • napelemes
      • automata
      • mechanikus (kézi felhúzású)
    • Ár
      • 110.000 Ft-ig
      • 110.000 - 350.000 Ft-ig
      • 350.000 Ft felett
  • Napszemüvegek
    • MÁRKÁK
      • CARRERA
      • EMPORIO ARMANI
      • FOSSIL
      • GUCCI
      • GUESS
      • HUGO BOSS
      • KERBHOLZ
      • MICHAEL KORS
      • OAKLEY
      • POLAROID
      • RAY-BAN
      • SWAROVSKI
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
    • NŐI
    • FÉRFI
    • GYEREK
    • Polarizált
    • Kollekció 2021
    • AKCIÓ
  • ÉKSZEREK
    • NŐI ÉKSZEREK
    • FÉRFI ÉKSZEREK
    • MÁRKÁK
      • BERING
      • BOCCIA TITANIUM
      • CALVIN KLEIN
      • DIESEL
      • DKNY
      • FOSSIL
      • GUESS
      • LIU JO
      • POLICE
      • SKAGEN
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
    • KARKÖTŐK
    • FÜLBEVALÓK
    • NYAKLÁNCOK
    • MEDÁLOK
    • MANDZSETTA GOMBOK
  • KIEGÉSZÍTŐK
  • KATEGÓRIÁK
    • AKCIÓ
    • RAKTÁRON
    • ÚJDONSÁGOK
    • SMART
    • SVÁJCI
    • LUXUS
    • ULTRAVEKÓNY
    • OLCSÓ
    • SPORT
    • LIMITÁLT
    • GYÉMÁNT
    • ÜTÉSÁLLÓ
    • FA
    • ELEM
    • SZOLÁR
    • MECHANIKUS
    • ANALÓG
    • DIGITÁLIS
  • INFORMÁCIÓK
    • KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
    • MIÉRT IRISIMO?
    • ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
    • BLOG
    • VIP SZERVIZ
    • MEGHOSSZABBÍTOTT GARANCIA
    • 12 HÓNAP AZ ÁRU VISSZAKÜLDÉSÉRE
  • KAPCSOLAT
  • MÁRKÁK
    • NÉPSZERŰ
      • CASIO
      • CITIZEN
      • CERTINA
      • G-SHOCK
      • GUESS
      • POLAROID
      • POLICE
      • RAY-BAN
      • SEIKO
      • TIMEX
      • TISSOT
      • TOMMY HILFIGER
      • ZEPPELIN
      EGYÉB MÁRKÁK
      • 01THEONE
      • 33 ELEMENT
      • ADIDAS
      • ANNE KLEIN
      • AVIATOR
      • BAUHAUS
      • BEN SHERMAN
      • BERING
      • BIATEC
      • BOCCIA TITANIUM
      • BULOVA
      • CALVIN KLEIN
      • CARRERA
      • CLUSE
      • COVER
      • DIESEL
      • DISNEY
      • DKNY
      • DOXA
      • ELYSEE
      • EMPORIO ARMANI
      • ESPRIT
      • FILA
      • FLIK FLAK
      • FOSSIL
      • GANT
      • GUCCI
      • HANOWA
      • HUGO BOSS
      • INGERSOLL
      • IRON ANNIE
      • JUNKERS
      • JUST CAVALLI
      • JVD
      • KERBHOLZ
      • KOMONO
      • LACOSTE
      • LAMBRETTA
      • LEN.NOX
      • LIU JO
      • LORUS
      • LUMINOX
      • MARC JACOBS
      • MICHAEL KORS
      • MOCKBERG
      • MONDAINE
      • MORGAN
      • NAUTICA
      • OAKLEY
      • OBAKU
      • OLIVIA BURTON
      • OMAX
      • PIERRE CARDIN
      • Q&Q
      • ROSEFIELD
      • SECCO
      • SKAGEN
      • SUNDAY ROSE
      • SWAROVSKI
      • SWATCH
      • SWISS ALPINE MILITARY
      • SWISS MILITARY CHRONO
      • SWISS MILITARY HANOWA
      • TIMBERLAND
      • TIMEMATE
      • TRIWA
      • VLAHA
      • WENGER
      MÁRKÁK LISTÁJA
      AKCIÓ
  • FÉRFI KARÓRÁK
    • NÉPSZERŰ
      • ÚJDONSÁGOK
      • AKCIÓ
      • RAKTÁRON
      MÁRKÁK
      • 01THEONE
      • 33 ELEMENT
      • ADIDAS
      • AVIATOR
      • BAUHAUS
      • BEN SHERMAN
      • BERING
      • BIATEC
      • BOCCIA TITANIUM
      • BULOVA
      • CALVIN KLEIN
      • CASIO
      • CERTINA
      • CITIZEN
      • COVER
      • DIESEL
      • DOXA
      • ELYSEE
      • ESPRIT
      • FILA
      • FOSSIL
      • G-SHOCK
      • GANT
      • GUESS
      • HANOWA
      • HUGO BOSS
      • INGERSOLL
      • IRON ANNIE
      • JUNKERS
      • KERBHOLZ
      • LACOSTE
      • LAMBRETTA
      • LEN.NOX
      • LORUS
      • LUMINOX
      • MONDAINE
      • NAUTICA
      • OMAX
      • PIERRE CARDIN
      • POLICE
      • Q&Q
      • SECCO
      • SEIKO
      • SKAGEN
      • SWATCH
      • SWISS ALPINE MILITARY
      • SWISS MILITARY CHRONO
      • SWISS MILITARY HANOWA
      • TIMBERLAND
      • TIMEMATE
      • TIMEX
      • TISSOT
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
      • WENGER
      • ZEPPELIN
      MUTASD AZ ÖSSZES ÓRÁT
      RAKTÁRON
      ÚJDONSÁGOK
      AKCIÓ
  • NŐI KARÓRÁK
    • NÉPSZERŰ
      • ÚJDONSÁGOK
      • AKCIÓ
      • RAKTÁRON
      MÁRKÁK
      • 01THEONE
      • 33 ELEMENT
      • ANNE KLEIN
      • AVIATOR
      • BERING
      • BOCCIA TITANIUM
      • BULOVA
      • CALVIN KLEIN
      • CASIO
      • CERTINA
      • CITIZEN
      • CLUSE
      • COVER
      • DKNY
      • DOXA
      • ELYSEE
      • ESPRIT
      • FOSSIL
      • G-SHOCK
      • GANT
      • GUESS
      • HANOWA
      • HUGO BOSS
      • INGERSOLL
      • JUNKERS
      • JUST CAVALLI
      • KERBHOLZ
      • KOMONO
      • LACOSTE
      • LAMBRETTA
      • LEN.NOX
      • LIU JO
      • LORUS
      • LUMINOX
      • MARC JACOBS
      • MICHAEL KORS
      • MOCKBERG
      • MONDAINE
      • MORGAN
      • NAUTICA
      • OBAKU
      • OLIVIA BURTON
      • PIERRE CARDIN
      • POLICE
      • Q&Q
      • ROSEFIELD
      • SECCO
      • SEIKO
      • SKAGEN
      • SUNDAY ROSE
      • SWATCH
      • SWISS ALPINE MILITARY
      • SWISS MILITARY HANOWA
      • TIMBERLAND
      • TIMEMATE
      • TIMEX
      • TISSOT
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
      • WENGER
      • ZEPPELIN
      RAKTÁRON
      ÚJDONSÁGOK
      AKCIÓ
  • GYEREK KARÓRÁK
    • NÉPSZERŰ
      • ÚJDONSÁGOK
      • AKCIÓ
      • RAKTÁRON
      MÁRKÁK
      • DISNEY
      • FLIK FLAK
      • JVD
      • LORUS
      • Q&Q
      • SECCO
      • TIMEX
      • TOMMY HILFIGER
      RAKTÁRON
      ÚJDONSÁGOK
      AKCIÓ
  • SWISS MADE
    • Rendeltetés
      • Férfi svájci karórák
      • Női svájci karórák
      Márkák
      • AVIATOR
      • CALVIN KLEIN
      • CERTINA
      • COVER
      • DOXA
      • FLIK FLAK
      • HANOWA
      • LUMINOX
      • MONDAINE
      • SWATCH
      • SWISS ALPINE MILITARY
      • SWISS MILITARY CHRONO
      • SWISS MILITARY HANOWA
      • TISSOT
      • WENGER
      Táplálás
      • elem
      • napelemes
      • automata
      • mechanikus (kézi felhúzású)
      Ár
      • 110.000 Ft-ig
      • 110.000 - 350.000 Ft
      • 350.000 Ft felett
  • SZEMÜVEGEK
    • NÉPSZERŰ
      • ÚJDONSÁGOK 2021
      • AKCIÓ
      • RAKTÁRON
      NAPSZEMÜVEGEK
      • CARRERA
      • EMPORIO ARMANI
      • FOSSIL
      • GUCCI
      • GUESS
      • HUGO BOSS
      • KERBHOLZ
      • MICHAEL KORS
      • OAKLEY
      • POLAROID
      • RAY-BAN
      • SWAROVSKI
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
      KATEGÓRIÁK
      • FÉRFI
      • NÖI
      • GYEREK
      • POLARIZÁLT
      KERET TÍPUSA
      • Aviator
      • Butterfly
      • Cat eye
      • Kerek
      • Ovális
      • Oversize
      • Pillow
      • Single Lens
      • Wayfarer
      LENCSE SZÍNE
      • arany
      • átlátszó
      • barna
      • bézs
      • bordó
      • bronz
      • fekete
      • kék
      • lila
      • narancssárga
      • piros
      • rózsaarany
      • rózsaszín
      • sárga
      • szürke
      • zöld
      ÚJDONSÁGOK 2021
      RAKTÁRON
      AKCIÓ
  • ÉKSZEREK
    • Nem
      • NŐI ÉKSZEREK
      • FÉRFI ÉKSZEREK
      MÁRKÁK
      • BERING
      • BOCCIA TITANIUM
      • CALVIN KLEIN
      • DIESEL
      • DKNY
      • FOSSIL
      • GUESS
      • LIU JO
      • POLICE
      • SKAGEN
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
      Kategóriák
      • KARKÖTŐK
      • FÜLBEVALÓK
      • NYAKLÁNCOK
      • MEDÁLOK
      • MANDZSETTA GOMBOK
      Anyag
      • NEMESACÉL
      • BŐR
      • KAUCSUK
      • TEXTIL
      • GYÖNGY ÉKSZEREK
      • KERÁMIA ÉKSZEREK
      • TITÁNIUM
      ÚJDONSÁGOK
      MUTASD AZ ÖSSZES ÉKSZERT
      AKCIÓ
  • KIEGÉSZÍTŐK
  • KATEGÓRIÁK
    • KARÓRÁK TÍPUSA
      • ANALÓG
      • DIGITÁLIS
      • KOMBINÁLT
      • ZSEBÓRA
      KARÓRÁK FORMÁJA
      • KEREK
      • SZÖGLETES
      • OVÁLIS
      • EGYÉB
      KARÓRÁK FUNKCIÓI
      • TURISTA
      • PULZUSMÉRŐ
      • ÉBRESZTŐ
      • STOPPER
      • MEGVILÁGÍTÁS
      • DÁTUM
      • RÁDIÓJEL VEZÉRELT
      • HŐMÉRŐ
      • ZÓNAIDŐ
      • VILÁGIDŐ
      • EGYMUTATÓS
      NÉPSZERŰ KARÓRÁK
      • AKCIÓS
      • OLCSÓ
      • SPORT
      • DIVAT
      • LUXUS
      • AJÁNDÉKSZETTEK
      • MINIMALISTA
      • SVÁJCI
      • ÜTÉSÁLLÓ
      • VÍZÁLLÓ
      • PILÓTA
      • KERÁMIA
      • TITÁNIUM
      • GYÉMÁNT
      • LIMITÁLT
      • FA
      • OKOS/SMART
      SZERKEZET
      • ELEM
      • SZOLÁR
      • MECHANIKUS
      NÉPSZERŰ SZÍNEK
      • FEHÉR
      • FEKETE
      • ARANY
      • RÓZSAARANY
      • KÉK
      • PIROS
      • ZÖLD
      • RÓZSASZÍN
      • BARNA
      • LILA

Kérdések és válaszok

Itt találja a válaszokat a leggyakrabban feltett kérdésékre.

Nem talált választ a kérdésére? Szívesen segítünk.
E-mailen illetve telefonon keresztül tud velünk kapcsolatba lépni.

Ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 08:30-tól 17:00-ig éri el.

Telefon: 06 31 3143400
E-mail: info@irisimo.hu

Megrendelés rögzítése

Hogyan tudok megrendelést rögzíteni?
A megrendelést többféle módon rögzítheti:
1. A weboldalunkon keresztül. A kiválasztott terméket helyezze a kosárba – a KOSÁRBA gomb segítségével – és fejezze be a vásárlási folyamatot a bevásárló kosárban. A megrendelés rögzítése után egy automatikus e-mailt kap a beérkezett megrendelésről.
2. Telefonon. A 06 31 3143400-as telefonszámon.
3. E-mail útján. Az info@irisimo.hu e-mail címen.

Mi a teendőm, ha nem kaptam e-mailt a beérkezett megrendelésről – minden rendben van?
Nem kell aggódnia. Ha kitöltötte az összes szükséges információt a vásárlási folyamatban és rögzítette a megrendelést, akkor a megrendelést sikeresen felvettük a nyilvántartásunkba.
Abban az esetben, ha az e-mailes fiókjában nem találja a megrendelés visszaigazolását, ellenőrizze a Kéretlen levelek (SPAM) fiókot vagy a további fiókokat a postaládájában, pl. Reklámok stb..
Amennyiben ennek ellenére sem találja a megrendelést visszaigazoló e-mailt, akkor valószínűleg valami hiba történt. Lehetséges, hogy az adatok kitöltésénél hibázott és a megrendelés nem került rögzítésre, illetve hibás e-mail címet adott meg, és ezért nem kapta meg a visszaigazolást.

Módosítani szeretném a megrendelést. Hogyan tudom megtenni?
Amennyiben a megrendelés rögzítése után módosítani szeretné azt (megváltoztatni a megrendelt terméket, módosítani a kézbesítési címet, a fizetési módot stb.), elég, ha kapcsolatba lép velünk az info@irisimo.hu e-mail címen vagy a 06 31 3143400-as telefonszámon.
Abban az esetben, ha a megrendelés még nem volt kiszállítva, módosítjuk a megrendelést.
Amennyiben a megrendelés már kiszállításra került, sajnáljuk, de akkor már nem áll módunkban módosítani az adatait.

Törölhetem a megrendelésem?
Természetesen!
Amennyiben a megrendelés még nem került kiszállításra, elég, ha e-mailen vagy telefonon kapcsolatba lép az ügyfélszolgálatunkkal. Abban az esetben, ha már kifizette a megrendelést (banki utalással vagy bankkártyával), a pénzt a kifizetés módjával megegyező módon fogjuk visszatéríteni. Ez a folyamat 2 – 4 munkanapot vehet igénybe.
Amennyiben a megrendelés már kiszállításra került, nem tudjuk törölni. Elég, ha a futárnál elutasítja a csomag átvételét. Abban az esetben, ha már kifizette a megrendelést, a pénzt a kifizetés módjával megegyező módon fogjuk visszatéríteni, miután a csomag visszaérkezett a központi raktárunkba.

Számla – a csomagban fogom megkapni?
Nem. A számlát azon e-mail mellékletében küldjük, amelyben tájékoztatjuk a csomagja futárszolgálatnak való átadásáról. Teljes értékű adóügyi bizonylatról van szó, amelyet szükség esetén elég kinyomtatni.

Mit tegyek, ha sérült árut kaptam?
Nagyon sajnáljuk, ha ilyen eset adódik. Küldés előtt az összes terméket következetesen megvizsgáljuk és mindent megteszünk azért, hogy elkerüljük az ilyen helyzetet.
Amennyiben sérült terméket kapott, azonnal lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. Ne felejtse előkészíteni a megrendelés számát és a hiba leírását.
Amennyiben tényleg a termék sérüléséről vagy hibájáról van szó, átfizetjük a visszaküldéssel kapcsolatos összes kiadását és Önnek egy hibátlan terméket küldünk cserébe.

Mit tegyek, ha nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem?
Nagyon sajnáljuk, ha ilyen eset adódik. Küldés előtt az összes terméket következetesen megvizsgáljuk és mindent megteszünk azért, hogy elkerüljük az ilyen helyzetet.
Ha nem a megrendelt terméket kapta, azonnal lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. Ne felejtse előkészíteni a megrendelés számát. Azonnal javasolni fogjuk az optimális megoldást, hogy minél előbb megkapja a megfelelő terméket.

Cégre szeretnék vásárolni, lehetséges?
Igen. Cégre is tud vásárolni. A kosárban ki kell választani a Vállalkozó-/Cégként vásárolok lehetőséget és kitölteni a szükséges adatokat.

Hogyan vannak csomagolva a termékek?
Minden kínálatunkban található terméket az adott gyártó eredeti csomagolásában szállítjuk. Ez lehet doboz, táska vagy egy zsákocska. A termék típusától és a gyártó csomagolásától függően.

Szállítás és kézbesítés

Mennyi időt vesz igénybe a kézbesítés?
Minden raktáron lévő terméket az Ön megrendelésének beérkezése (12:00-ig) napján szállítjuk ki a raktárunkból. A kézbesítés a következő munkanapon várható, amennyiben a GLS, illetve a DHL általi szállítást választotta, vagy 2 – 3 munkanapon belül a DPD, illetve a Csomagküldő általi szállítás esetén.
Amennyiben a megrendelt termék nincs a raktárunkon, a kézbesítés hosszabb ideig tart, általában 1 – 2 munkanappal. A kézbesítés várható dátuma mindig a termék mellett van feltüntetve.
Egyedi esetekben megtörténhet, hogy a kézbesítés ideje hosszabb, mint az előre jelzett idő. Ilyen esetben haladéktalanul informáljuk a vásárlót a kézbesítés új időpontjáról.

Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?
Több szállítási mód közül választhat:

DPD

A kézbesítés a kiszállítástól számított 2-3 munkanapon belül történik.

Megrendelés összege
Szállítási díj
0 - 30.000 Ft
990,00 Ft
> 30.000 Ft
690,00 Ft

GLS

A kézbesítés a kiszállítástól számított következő munkanapon történik.

Megrendelés összege
Szállítási díj
0 - 30.000 Ft
1.490,00 Ft
> 30.000 Ft
1.290,00 Ft

Csomagküldő

A kézbesítés a kiválasztott átvevőhelyre a kiszállítástól számított 2-3 munkanapon belül történik.

Megrendelés összege
Szállítási díj
0 - 30.000 Ft
890,00 Ft
> 30.000 Ft
0,00 Ft

DHL Express

KÉZBESÍTÉS 24 ÓRÁN BELÜL. Expressz kézbesítés a raktárunk elhagyásától számítva, 24 órán belül. Kivételes esetekben a kézbesítés 2 munkanapot vehet igénybe.

Megrendelés összege
Szállítási díj
0 - 40.000 Ft
4.990,00 Ft
40001 - 80.000 Ft
2.990,00 Ft
80001 - 120.000 Ft
1.590,00 Ft
> 120.000 Ft
0,00 Ft

GLS ParcelShop

A kézbesítés a kiválasztott átvevőhelyre a kiszállítástól számított következő munkanapon történik.

Megrendelés összege
Szállítási díj
0 - 30.000 Ft
1.490,00 Ft
> 30.000 Ft
1.290,00 Ft

Külföldre is szállítanak?
Igen, az Európai Unió egész területére szállítunk. Európai Unión kívülre azonban nem szállítunk.

Tudom módosítani a megrendelésben megadott kézbesítési címet?
Amennyiben a küldemény még nem került átadásra a futárszolgálatnak, elég, ha kapcsolatba lép az ügyfélszolgálatunkkal.
Amennyiben a küldeményt már átadtuk a futárszolgálatnak, nincs módunkban a címet módosítani. Ilyen esetben lépjen kapcsolatba a kézbesítő futárral és egyeztessen vele a cím módosításáról.
Amennyiben a küldemény átvevőpontra van szállítva, a címet a raktárunkból való kiszállítás után már nem áll módunkban módosítani.

Nem tudom átvenni a küldeményt, mit tegyek?
Amennyiben átvevőpontra volt a küldemény kézbesítve, az átvételi határidő 5 – 7 nap. A küldeményt ezért nem muszáj azonnal a kiadásra való készenlétről szóló értesítő megérkezésének napján átvenni.
A futárszolgálatok egy nappal a kézbesítés előtt e-mailben vagy SMS-ben értesítik a vásárlót. Amennyiben az adott kézbesítési időpont nem felel meg, lépjen kapcsolatba közvetlenül a futárszolgálattal vagy a futárral és egyeztessen velük a kézbesítés időpontjának módosításáról.

Mi történik, ha nem veszem át a küldeményt a futártól vagy az átvételi határidőben az átvevőponton?
Amennyiben a küldeménye átvevőpontra volt kézbesítve, az átvételi határidő 5 – 7 nap. A küldeményt ezért nem muszáj azonnal a kiadásra való készenlétről szóló értesítő megérkezésének napján átvenni.
A futárszolgálatok egy nappal a kézbesítés előtt e-mailben vagy SMS-ben értesítik a vásárlót. Amennyiben az adott kézbesítési időpont nem felel meg, lépjen kapcsolatba közvetlenül a futárszolgálattal vagy a futárral és egyeztessen velük a kézbesítés időpontjának módosításáról.

Ha ennek ellenére sem sikerül átvenni a csomagot, a küldemény visszaküldésre kerül a raktárunkba. A csomagja újra kiküldését az ügyfélszolgálatunknál igényelheti.

Fizetési lehetőségek

Milyen módon fizethetem a megrendelést?
A megrendelését online vagy az átvételnél készpénzben tudja kifizetni. A nem készpénzes kifizetésekre a szolgáltató biztonságos fizetési kapujával rendelkezünk, amely a személyes adatok védelmére szolgáló legfejlettebb technológiákat használja és kizárja a visszaélés lehetőségét.

A következő fizetési módok közül választhat:

Utánvétellel - Csomagküldő - Az áruért az áru átvételénél fizet készpénzben.
Utánvét - Az áruért az áru átvételénél fizet készpénzben.
Bankkártyás fizetés - A terméket bankkártyával fizeti ki, közvetlenül a megrendelés rögzítése után, internetes felületen. A megrendelés rögzítése után át lesz irányítva a bank ügyfél oldalára, ahol ki kell tölteni a bankkártya adatait. A kifizetés azonnal jóváírásra kerül a bankszámlánkra. Elfogadott bankkártyák: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.
Banki utalás - A terméket banki utalással fizeti ki. A megrendelés rögzítése után e-mailben küldjük el az utaláshoz szükséges adatokat. Az áru kiszállítására a megrendelés ellenértékének bankszámlánkra történő beérkezése után kerül sor.

Az utánvét szolgáltatás díja: 350,00 Ft

Miért nem jelenik meg a fizetési módoknál az utánvét?
Ha a kosárban nincs lehetőség az utánvétes fizetési mód kiválasztására, ennek az az oka, hogy a megrendelt termék értéke magasabb, mint az utánvét futárcég által meghatározott legmagasabb összege.
Ilyen esetben csak a nem készpénzes módok egyikét választva tudja kifizetni a megrendelést.

Vásárolhatok részletre?
Nem, a részletvásárlás nem lehetséges.

Áru visszaküldése

A megrendelt termék nem megfelelő/nem tetszik. Visszaküldhetem?
Igen, az órákat, ékszereket, szemüvegeket és a kiegészítőket is a vásárlástól számított 12 hónapon belül küldheti vissza. A 12-hónapos visszaküldési határidőről ITT olvashat.

Mik a visszaküldés feltételei?
A visszaküldés feltételei a következők:
- csak abszolút használatlan árut küldhet vissza, amely tartalmazza az összes hozzá csomagolt tartozékot.
- visszaküldés esetén nem kell kapcsolatba lépni velünk. Elég, ha kitölti az Elállási nyilatkozatot és a hozzánk visszaküldött küldeménybe helyezi.
- a visszaküldött küldeményért egészen a megérkezéséig Ön felel.
Javasoljuk a küldemény biztosítását.
- a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
- utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
- a pénzt a kifizetés módjával megegyező módon fogjuk visszatéríteni. Amennyiben utánvéttel fizetett, a pénzt az ön által megadott bankszámlára utaljuk vissza.

Mikor kapom vissza a pénzemet?
A pénzt az átvételre feltüntetett címen való átvételtől számított, legkésőbb 14 naptári napon belül térítjük vissza.
Ez a maximális határidő. Általában sokkal korábban sor kerül rá. A visszatérítést semmilyen módon sem késleltetjük és a vásárlóktól érkezett küldeményeket azonnal feldolgozzuk.

A küldeményt postáztam, de a pénzt még mindig nem fizették vissza. Mit a teendőm?
Lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. Készítse elő a küldemény és a megrendelése számát. Azonnal ellenőrizni fogjuk, hogy az Ön küldeménye tényleg megérkezett-e.

Mit tegyek, ha sérült árut kaptam?
Nagyon sajnáljuk, ha ilyen eset adódik. Küldés előtt az összes terméket következetesen megvizsgáljuk és mindent megteszünk azért, hogy elkerüljük az ilyen helyzetet.
Amennyiben sérült terméket kapott, azonnal lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. Ne felejtse előkészíteni a megrendelés számát és a hiba leírását.
Amennyiben tényleg a termék sérüléséről vagy hibájáról van szó, átfizetjük a visszaküldéssel kapcsolatos összes kiadását és Önnek egy hibátlan terméket küldünk cserébe.

Mit tegyek, ha nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem?
Nagyon sajnáljuk, ha ilyen eset adódik. Küldés előtt az összes terméket következetesen megvizsgáljuk és mindent megteszünk azért, hogy elkerüljük az ilyen helyzetet.
Ha nem a megrendelt terméket kapta, azonnal lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. Ne felejtse előkészíteni a megrendelés számát. Azonnal javasolni fogjuk az optimális megoldást, hogy minél előbb megkapja a megfelelő terméket.

Hol találom az elállási nyilatkozatot?
Az Elállási nyilatkozatot ITT tudja letölteni.

Személyesen is vissza lehet juttatni az árut?
Nem. A személyes visszajuttatásra nincs mód.

Mi a visszaküldési cím?
A küldeményt postai úton (nem futárszolgálattal!) küldje vissza az alábbi címre (A címet pontosan a leírtak szerint kérjük feltüntetni, beleértve a telefonszámot is. Köszönjük!):
IRISIMO
2500 Esztergom
Arany János utca 2.
Tel.: 06 31 3143400
POSTÁN MARADÓ!

Áru cseréje

Kicserélhetem a megrendelt terméket?
Igen, az órákat, ékszereket, szemüvegeket és a kiegészítőket is a kézbesítésüktől számított 14 napon belül küldheti vissza cserére.

Mik a termékcsere feltételei?
A csere feltételei a következők:
- csak abszolút használatlan árut cserélhet, amely tartalmazza az összes hozzá csomagolt tartozékot.
- visszaküldés esetén lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, hogy foglalhassuk Önnek a csereterméket. Töltse ki a Cserenyomtatványt és helyezze a hozzánk visszaküldendő küldeménybe.
- a hozzánk küldött küldeményért egészen a megérkezéséig Ön felel.
Javasoljuk a küldemény biztosítását.
- a terméket az eredeti csomagolásában kell visszaküldeni, tartalmaznia kell az összes eredeti címkét, tartozékot és az nem lehet használt/viselt.
- a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
- utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Meggyorsíthatom a termék cseréjét?
Igen. Elég, ha az új terméket egy új megrendelés rögzítésével rendeli meg. Az új megrendelést standard módon intézzük, az eredetileg megvásárolt termék árát pedig visszatérítjük.

Mit a teendőm, ha cserélni szeretném a megrendelt terméket?
Két lehetősége van:
1. Az eredetileg megvásárolt terméket visszaküldi a címünkre és hozzácsatolja a Cserenyomtatványt. Az eredetileg megvásárolt termék megérkezése és ellenőrzése után elküldjük az újonnan kiválasztott terméket. Ön csak az árkülönbözetet fizeti ki, illetve mi csak az árkülönbözetet térítjük vissza.
2. Új megrendelést rögzít, amelyet standard módon intézünk. Az eredetileg megvásárolt terméket visszaküldi a címünkre és hozzácsatolja az Elállási nyilatkozatot. Az eredetileg megvásárolt termék árát visszatérítjük.

Mi a teendőm, ha a cseretermék ára eltér az eredetileg vásárolt termék árától?
Ha az új termék értéke magasabb, mint az eredetié, Ön csak a különbözetet fogja kifizetni. Ha az új termék alacsonyabb értékű, a különbözetet mi térítjük vissza.

Személyesen is cserélhetem a terméket?
Nem. A személyes cserére nincs mód.

Mi a visszaküldési cím?
A küldeményt postai úton (nem futárszolgálattal!) küldje vissza az alábbi címre (A címet pontosan a leírtak szerint kérjük feltüntetni, beleértve a telefonszámot is. Köszönjük!):
IRISIMO
2500 Esztergom
Arany János utca 2.
Tel.: 06 31 3143400
POSTÁN MARADÓ!

Reklamációk

Mik a reklamációs feltételek?
A reklamációs rendet ITT olvashatja.

Reklamálni szeretném a terméket. Mi a teendőm?
Rögzítse a reklamációt online: ITT.
Töltse ki a reklamációs nyomtatványt. A rögzítése után a megadott e-mail címre elküldjük az összes szükséges információt a reklamáció intézéséhez.


Kapcsolat


Az ügyfélszolgálatunk minden munkanapon a rendelkezésére áll.
Minden kérdését a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk megválaszolni. Legfeljebb 24-órán belül.
E- mail: info@irisimo.hu
Telefon: 06 313143400
Postacímünk (cím az áru elállásra, cserére vagy reklamációra való visszaküldésére/A címet pontosan a leírtak szerint kérjük feltüntetni, beleértve a telefonszámot is. Köszönjük!):
IRISIMO
2500 Esztergom
Arany János utca 2.
Tel.: 06 31 3143400
POSTÁN MARADÓ!


Számlázási címünk:
IRISIMO s. r. o.
SK-03401 Ružomberok
Bystrická cesta 5633/16A
Statisztikai számjel (KSH szám): 46569014
Közösségi adószám (EU adószám): SK2023439979
Adóazonosító szám: 30399554-2-51
A termék ára tartalmazza a 27 %-os ÁFA-t

Facebook Facebook Instagram Instagram YouTube YouTube Twitter Twitter
  • MIÉRT IRISIMO?
  • HIVATALOS KERESKEDŐ
  • Kérdések és válaszok
  • Miért IRISIMO?
  • AJÁNDÉKUTALVÁNY
  • Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Jótállás és szavatosság
  • Megrendelés törlése és az áru visszaküldése
  • Szállítás és fizetés
  • Kuponok / Kedvezmények
  • Óra szótár
  • Többletszolgáltatások
  • Blog
  • Csat hossz alakítása
  • Garancia utáni szerviz
  • Vízállósság / Az órák vízállóssága
  • VIP szerviz
  • Meghosszabbított garancia
  • 12 hónap az áru visszaküldésére
  • Szociális hálózatok
  • FACEBOOK
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE
  • TWITTER
  • Kapcsolat
  • Telefon | Email
  • Javaslatok és észrevételek
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Kijelentkezés
Údonságok
Facebook Instagram RSS
HIVATALOS KERESKEDŐ
info@irisimo.hu
MAGYARORSZÁG MAGYARORSZÁG
БЪЛГАРИЯ БЪЛГАРИЯ
ČESKÁ REPUBLIKA ČESKÁ REPUBLIKA
HRVATSKA HRVATSKA
MAGYARORSZÁG MAGYARORSZÁG
LIETUVA LIETUVA
LATVIJA LATVIJA
POLSKA POLSKA
ROMÂNIA ROMÂNIA
SLOVENIJA SLOVENIJA
SLOVENSKO SLOVENSKO
GLOBAL GLOBAL
Árukereső.hu Árukereső.hu
© 2021 irisimo.hu
Megerősít e-mail