Az élet egy nagy változás. A proKarórák.hu vezérigazgatója, Bednár Juraj: Én így látom a márkaváltást

Michal Pindura 0 2020.08.31

Az élet egy nagy változás. A proKarórák.hu vezérigazgatója, Bednár Juraj: Én így látom a márkaváltást

Mint már észrevehette, a proKarorák.hu IRISIMO lett. Új logóval, megújult motivációval rendelkezünk, és újabb lehetőségek állnak előttünk. Amennyiben követi a közösségi hálózatainkat és olykor a blogunkra téved, a márkaváltásról nem most hall először. De lehetséges, hogy érdekelni fogja az is, hogyan viszonyulunk mi a változáshoz a cégünknél, és hogyan érzékelem én magam, mert a márkaváltás nem csak arról szól, milyen lépéseket kell megtenni (és hogy sok van belőlük) ahhoz, hogy az egész folyamat sikeres legyen. A fő cél az, hogy értelme legyen - mindenek előtt a vásárlóink számára úgy, mint kollégáim és jómagam számára.

Még mielőtt eljutnák magához a márkaváltáshoz, megpróbálom saját magamnak - de Önnek is - feltenni a kérdést: mi az a 15 év? Valakinek az egész élete, másnak ok az ünneplésre. A cégünk és munkatársaink számára, ez egy mérföldkő, amellyel valószínűleg lezárunk egy korszakot. Tizenöt év hosszú idő minden webáruház életében. Mi ezen idő alatt, nem csak Magyarországon, vezető értékesítővé váltunk az órák piacán, de erős pozíciót építettünk ki a beszállítóinkkal és napról napra örömmel tölt el hírnevünk növekedése a vásárlók körében.

A MI TÖRTÉNETÜNK

Őszintén mondom, hogy tizenöt évvel ezelőtt, amikor Matej-jel, az egyetemi csoporttársammal, azon gondolkodtunk, mihez fogunk kezdeni a tanulmányaink befejezése után, határozottan nem volt tervünkben egy nemzetközi vállalkozás indítása. 2005-öt írtunk, és egy nagy ismeretlen – egy online óraüzlet - mellett döntöttünk. Minden, amit csináltunk, új volt számunkra. Akár a webáruház első változatának saját kezű programozásáról beszélünk, vagy a félénk ismerkedésről a beszállítókkal, illetve az első boltunk - pontosabban egy bódé - berendezéséről egy rózsahegyi bevásárlóközpontban. 

Élénken élnek emlékezetünkben az inspiráló kiállítások, az első eladott Tissot karóra és biztosan nem feledjük a 2013-as évet, amikor azt mérlegeltük, milyen nevet adunk a tervezett magyarországi boltunknak, hogy minél jobban kifejezze a lényégét annak, mit és hogyan fogunk értékesíteni. Igen, ez pontosan az a név, amely a kötöttsége miatt helyet kell, hogy adjon az új, IRISIMO márkának - amely név ötvözi a szivárvány mitikus istennőjének, Írisznek a nevét, aki egy csillogó fátyolban van ábrázolva, és azon ritka pillanatot, amelyben mindenki a környéken felfigyel a kínált divat kiegészítők egyikével ékesített személy mámorító szépségére, ízlésére és stílusára.

Matej és én is meg vagyunk győződve arról, hogy amennyiben a bátorságunk 2005-ben sikerrel járt, most is így fog történni, amikor magunk mögött hagyjuk a márkát, amellyel összenőttünk, és amelyre kellőképpen büszkék vagyunk. Hisszük ugyanis, hogy ez a bátor lépés temérdek pozitívumot hoz magával - úgy cégünk, mint üzleti partnereink és természetesen a vásárlóink számára is.

AZ IRISIMO A JÖVŐ

Az új divatmárka, az IRISIMO potenciálja hatalmas. Nagyobb szabadságot ad és lehetővé teszi számunkra jobban reflektálni a vásárlók igényeire. Természetesen, szilárd alapnak a karórák maradnak, nélkülük ez tényleg nem menne. Mellettük azonban megnyílik a divatvilág szinte végtelen univerzuma, amely a webáruházunkat egy álomhellyé varázsolja, ahol mindenki megtalálja saját kivételességét, megszabadul az unalmas sztereotípiáktól és kényelmesen érzi magát.

Annak érdekében, hogy az emberek minél jobban érezzék magukat velünk, érvényben hagyjuk az összes megszokott prémium szolgáltatást, és már a közeljövőben több csábító meglepetéssel készülünk, főleg ami az ékszerek, kiegészítők és napszemüvegek kínálatának bővítését illeti.

Fedezze fel kivételességét. Ne feledje, a változás 2020. szeptember 15-én érkezik.

Hozzászólás hozzáadása

Hozzászólások (0)

Nincs hozzászólás